mandag den 17. februar 2014

Udfordringsopgave

Så er foråret på vej og sommeren vil derfor helt sikkert følge! I den anledning vil jeg gerne arbejde med at designe og sy en let sommerkjole i hånden. Jeg har før prøvet at sy en bluse for nogle år siden - dog på symaskine og selv dette viste sig at være en lille udfordring for mig - og det er netop derfor jeg tænker, at det i hvert fald ville være en større udfordring at gå i krig med at sy en kjole i hånden, da det ligeledes kræver meget mere tid, tanker og omhu.
Arbejdsforløb:Jeg vil i de kommende uger være på jagt efter noget flot og lækkert stof samt andet materiale jeg vil få brug for i løbet af processen. Efterfølgende vil jeg designe og udskære stof. Sluttelig vil jeg starte med at sy mønsteret sammen i hånden og som derfor sikkert vil tage mig et stykke tid. Når kjolen er ved at være færdig, vil jeg pynte med blonder eller andet spændende materiale, for at gøre den helt unikt. Under hele forløbet vil jeg søge viden i forskellige bøger/på forskellige internetsider om syning af tøj/kjoler og symetoder, som jeg ligeledes vil finde sammen med materialerne.
Hilsen fra mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar